Nusiramink Dino Neskaičiau aš to straipsnio, bet net jei ta visa knyga būtų fantazijos vaisius, dauguma dalykų nėra iš piršto laužti Knygos apie anastasiją yra labai nebloga daugybės ezoterinių mokslų, religijų ir tikėjimų, kompiliacija, pritaikyta eiliniam žmogui
Patikrink
Tai kas yra - yra. Tai ko nėra - nėra.
Nebūtina viskuo tikėti, ką kažkas rašo...
Būtina tai pajausti
Ir atliepti arba ne
Anastasija iš tikro egzistuoja?
Moderator: Visi tvarkytojai
-
- Posts: 58
- Joined: Thu 10 23, 2003, 14:10
- Location: Vilnius
- Contact:
Aš tik sakau: čia kažkas netaip Ir greit tai pamatysime. Kad ir:
http://www.anastasia.ru/forums/topic_325.html
Nu sorry, kaip galima vieną teigti, o po kurio laiko kitą?
O pajautimas pas mane vienas. Tai ką matau, tai ką girdžiu šiame dirbtiname pasaulyje - yra ne taip kaip turėtų būti. Tiesiog ne taip. Kodėl? neklausk...
http://www.anastasia.ru/forums/topic_325.html
Nu sorry, kaip galima vieną teigti, o po kurio laiko kitą?
O pajautimas pas mane vienas. Tai ką matau, tai ką girdžiu šiame dirbtiname pasaulyje - yra ne taip kaip turėtų būti. Tiesiog ne taip. Kodėl? neklausk...
...Kai prie krašto tu prieisi visko, naują pradžią atskleis mintis tavoji. Iš niekur atsirasi tu, su atspindėta savo siela ir svajone. Mano sūnau, tu begalinis, amžinas tu, tavyje tavo kuriančios svajonės...
-
- Posts: 1564
- Joined: Sun 12 22, 2002, 13:34
Permetu čia žinutę iš naujienų:
Sveiki visi!
Jūsų dėmesiui siūlau šių metų vasario 7 d. Rusijos laikraštyje "Zavtra" (lietuviškai "Rytojus") pasirodžiusį interviu su Vladimiru Megre. Nuorodą į straipnį galima rasti oficialiame Rusijos Vladimiro Megre skaitytojų tinklapyje www.anastasia.ru. Tiesioginė nuorodą į šį straipsnį yra http://zavtra.ru/cgi/veil/data/zavtra/07/690/61.html.
Įdomiausia tai, kad mano supratimu, šiame interviu iš Vladimiro Megre atsakymų galima suprasti, kad Sibiro taigoje gyvenanti Anastasija yra didžiąja dalimi Vladimiro Megre kūrybinės vaizduotės vaisius, nors ji ir turi savo prototipą Sibire. Susidaro įspūdis, kad tai pirmasis interviu, kuriame Vladimiras Megre akivaizdžiai kalba apie Anastasiją kaip apie įvaizdį arba vaizduotės kūrinį.
Vieno epizodo vertimas iš interviu:
Vladimiras Megre:
Pirmąją knygą rašiau ranka. Ir gyvenau tuomet labai kukliai. Patys geriausi draugai netikėjo, kad man pavyks. Taupiau net gi mokestį už važiavimą metro. Rankraštį atspausdinimui studentui perduodavau per metro vartus, kad nereiktų mokėti už metro. Draugai, kuriems parodydavau pirmuosius skyrius iš pradžių juokdavosi. O po to, kai kartą kažkuris iš jų pasakė: "Ech, būtų gerai, kad Anastasija dabar ateitų pas mus ir nuskustų bulves" aš supratau, kad įvaizdis tapo gyvas.
Žodžiu rekomenduoju paskaityti.
Sveiki visi!
Jūsų dėmesiui siūlau šių metų vasario 7 d. Rusijos laikraštyje "Zavtra" (lietuviškai "Rytojus") pasirodžiusį interviu su Vladimiru Megre. Nuorodą į straipnį galima rasti oficialiame Rusijos Vladimiro Megre skaitytojų tinklapyje www.anastasia.ru. Tiesioginė nuorodą į šį straipsnį yra http://zavtra.ru/cgi/veil/data/zavtra/07/690/61.html.
Įdomiausia tai, kad mano supratimu, šiame interviu iš Vladimiro Megre atsakymų galima suprasti, kad Sibiro taigoje gyvenanti Anastasija yra didžiąja dalimi Vladimiro Megre kūrybinės vaizduotės vaisius, nors ji ir turi savo prototipą Sibire. Susidaro įspūdis, kad tai pirmasis interviu, kuriame Vladimiras Megre akivaizdžiai kalba apie Anastasiją kaip apie įvaizdį arba vaizduotės kūrinį.
Vieno epizodo vertimas iš interviu:
Vladimiras Megre:
Pirmąją knygą rašiau ranka. Ir gyvenau tuomet labai kukliai. Patys geriausi draugai netikėjo, kad man pavyks. Taupiau net gi mokestį už važiavimą metro. Rankraštį atspausdinimui studentui perduodavau per metro vartus, kad nereiktų mokėti už metro. Draugai, kuriems parodydavau pirmuosius skyrius iš pradžių juokdavosi. O po to, kai kartą kažkuris iš jų pasakė: "Ech, būtų gerai, kad Anastasija dabar ateitų pas mus ir nuskustų bulves" aš supratau, kad įvaizdis tapo gyvas.
Žodžiu rekomenduoju paskaityti.
Yra tik vienas Dievas ir jis yra visur
-
- Posts: 398
- Joined: Mon 07 25, 2005, 5:37
Sveiki,
pries kuo nors patikedami - mastykime savo galvomis.
Aurimas raso:
> idomiausia tai, kad mano supratimu, siame interviu is Vladimiro Megre atsakymu galima suprasti, kad Sibiro taigoje gyvenanti Anastasija yra didziaja dalimi Vladimiro Megre kurybines vaizduotes vaisius, nors ji ir turi savo prototipa Sibire. Susidaro ispudis, kad tai pirmasis interviu, kuriame Vladimiras Megre akivaizdziai kalba apie Anastasija kaip apie ivaizdi arba vaizduotes kurini.
Aurimas parase, koks ispudis jam susidaro ir galiu kirst lazybu, jog daugelis nei neskaite to straipsnio, o nuejo lengviausiu keliu - prieme Aurimo supratima kaip sava.
Dar karta sakau - paskaitykit ta straipsni, susidarykite savo, o ne Aurimo ispudi. As pvz. perskaiciau straipsni ir mano ispudis visai kitoks.
1. Aurimas pacitavo viena teksto vieta. Taciau toliau tekste yra priesinga vieta. Ten Megre kalba, kad visgi nuplauke ten, sutiko ta vientule moteri ant kranto, kad iki kedro 25 km, kad jis ten patyre tokius ir tokius jausmus ir, kad samone prarades buvo ir t.t. Viskas kaip knygoje.
2. Tai, kad "Anastasija yra Megre sukurtas ivaizdis", tai dar nereiskia, kad Anastasijos nera. Pats Aurimas raso, kad yra ir ivaizdis, ir taigoje gyvenanti moteris (to ivaizdzio prototipas).
3. Aurimas neteisus sakydamas, jog tai pirmasis interviu, kur Megre kalba apie Anastasija, kaip apie vaizduotes vaisiu. Megre yra kalbejes apie realios Anastasijos ir sukurtos Anastasijos skirtumus ir panasumus. Ir konferencijose, ir toje pacioje laidoje "Pust' govoriat" Megre kalbejo ne apie viena Anastasija, o apie keleta ju:
a) Pirmiausia egzistuoja Anastasija, kuria Megre sutiko, kuri ji ikvepe parasyti tas knygas, Anastasija, kaip realus zmogus, gyvenantis taigoje.
b) Yra ir kita Anastasija. Tai - pacio autoriaus sukurtas ivaizdis, vaizduotes vaisius. Juk autoriui niekada nepavyksta perteikti tikrojo ivaizdzio. Rasytojas visada, net ir aprasydamas daiktus savo kambaryje neapraso ju tiksliai tiksliai, o visada nukrypsta. Kad ir kiek stengtumeisi tiksliai viska nupasakot, bet vis tiek gaunasi kitoks ivaizdis, jis skiriasi nuo realaus.
c) Viena Anastasija egzistuoja taigoje, kitokia ji yra knygose, o mes skaitydami taip pat neperskaitome taip, kaip Megre norejo parasyt. Taigi, mes susidarome dar kitoki ispudi. Skaitant knygas, musu vaizduote sukuria dar viena Anastasija. Ir galiu kirst lazybu, kad visu skaitytoju susikurti Anastasijos ivaizdziai yra skirtingi. Vieniems Anastasija yra gera ir be klaidu, kitiems ji yra klystanti ir zmoniska, tretiems ji vietomis tiesa sakanti, vietomis biski nusisnekanti, ketvirtiems naivi, nors ir protinga, penktiems deive ir t.t.
Megre ne karta yra minejes, kad yra keletas Anastasiju. Taip pat yra keletas Laimiu. As va esu tikrasis Laimis. Bet jei kas manes nepazysta, tai is interneto apie mane susidaro visai kitoki ispudi. Internetinis Laimis i tikraji Laimi nelabai panasus. Tai du skirtingi Laimiai. Vienas tikras, kitas - jusu vaizduotes vaisius, ivaizdis.
Zodziu, nieko cia sudetingo. Yra realus zmogus, rasytojas ji aprasydamas savo vaizduotes deka sukuria ivaizdi, skaitytojas skaitydamas nemato nei realaus zmogaus, nei to ka norejo pasakyti autorius. Skaitytojas susikuria savo ivaizdi.
Zodziu, mastykim savo galva, imkim pirminius saltinius, skaitykim straipsnius, o ne vadovaukimes kazkieno susidaryta nuomone.
Manau, kad cia ivyko eilinis nesusisnekejimas. Aurimas pavartojo keleta neatsargiu zodziu, tokiu kaip: "akivaizdu", "Anastasija vaizduotes kurinys", "ivaizdis" ir panasiai. Is to, tingintiems skaityti straipsni ir mastyt savo galva labai lengva susidaryti ispudi, jog Megre prisipazino, kad Anastasija isgalvojo. Bet taip nera.
Zodziu, panika, mano manymu, si karta kilo be reikalo. Galim toliau ramiai gyventi...
Laimis Zmuida
pries kuo nors patikedami - mastykime savo galvomis.
Aurimas raso:
> idomiausia tai, kad mano supratimu, siame interviu is Vladimiro Megre atsakymu galima suprasti, kad Sibiro taigoje gyvenanti Anastasija yra didziaja dalimi Vladimiro Megre kurybines vaizduotes vaisius, nors ji ir turi savo prototipa Sibire. Susidaro ispudis, kad tai pirmasis interviu, kuriame Vladimiras Megre akivaizdziai kalba apie Anastasija kaip apie ivaizdi arba vaizduotes kurini.
Aurimas parase, koks ispudis jam susidaro ir galiu kirst lazybu, jog daugelis nei neskaite to straipsnio, o nuejo lengviausiu keliu - prieme Aurimo supratima kaip sava.
Dar karta sakau - paskaitykit ta straipsni, susidarykite savo, o ne Aurimo ispudi. As pvz. perskaiciau straipsni ir mano ispudis visai kitoks.
1. Aurimas pacitavo viena teksto vieta. Taciau toliau tekste yra priesinga vieta. Ten Megre kalba, kad visgi nuplauke ten, sutiko ta vientule moteri ant kranto, kad iki kedro 25 km, kad jis ten patyre tokius ir tokius jausmus ir, kad samone prarades buvo ir t.t. Viskas kaip knygoje.
2. Tai, kad "Anastasija yra Megre sukurtas ivaizdis", tai dar nereiskia, kad Anastasijos nera. Pats Aurimas raso, kad yra ir ivaizdis, ir taigoje gyvenanti moteris (to ivaizdzio prototipas).
3. Aurimas neteisus sakydamas, jog tai pirmasis interviu, kur Megre kalba apie Anastasija, kaip apie vaizduotes vaisiu. Megre yra kalbejes apie realios Anastasijos ir sukurtos Anastasijos skirtumus ir panasumus. Ir konferencijose, ir toje pacioje laidoje "Pust' govoriat" Megre kalbejo ne apie viena Anastasija, o apie keleta ju:
a) Pirmiausia egzistuoja Anastasija, kuria Megre sutiko, kuri ji ikvepe parasyti tas knygas, Anastasija, kaip realus zmogus, gyvenantis taigoje.
b) Yra ir kita Anastasija. Tai - pacio autoriaus sukurtas ivaizdis, vaizduotes vaisius. Juk autoriui niekada nepavyksta perteikti tikrojo ivaizdzio. Rasytojas visada, net ir aprasydamas daiktus savo kambaryje neapraso ju tiksliai tiksliai, o visada nukrypsta. Kad ir kiek stengtumeisi tiksliai viska nupasakot, bet vis tiek gaunasi kitoks ivaizdis, jis skiriasi nuo realaus.
c) Viena Anastasija egzistuoja taigoje, kitokia ji yra knygose, o mes skaitydami taip pat neperskaitome taip, kaip Megre norejo parasyt. Taigi, mes susidarome dar kitoki ispudi. Skaitant knygas, musu vaizduote sukuria dar viena Anastasija. Ir galiu kirst lazybu, kad visu skaitytoju susikurti Anastasijos ivaizdziai yra skirtingi. Vieniems Anastasija yra gera ir be klaidu, kitiems ji yra klystanti ir zmoniska, tretiems ji vietomis tiesa sakanti, vietomis biski nusisnekanti, ketvirtiems naivi, nors ir protinga, penktiems deive ir t.t.
Megre ne karta yra minejes, kad yra keletas Anastasiju. Taip pat yra keletas Laimiu. As va esu tikrasis Laimis. Bet jei kas manes nepazysta, tai is interneto apie mane susidaro visai kitoki ispudi. Internetinis Laimis i tikraji Laimi nelabai panasus. Tai du skirtingi Laimiai. Vienas tikras, kitas - jusu vaizduotes vaisius, ivaizdis.
Zodziu, nieko cia sudetingo. Yra realus zmogus, rasytojas ji aprasydamas savo vaizduotes deka sukuria ivaizdi, skaitytojas skaitydamas nemato nei realaus zmogaus, nei to ka norejo pasakyti autorius. Skaitytojas susikuria savo ivaizdi.
Zodziu, mastykim savo galva, imkim pirminius saltinius, skaitykim straipsnius, o ne vadovaukimes kazkieno susidaryta nuomone.
Manau, kad cia ivyko eilinis nesusisnekejimas. Aurimas pavartojo keleta neatsargiu zodziu, tokiu kaip: "akivaizdu", "Anastasija vaizduotes kurinys", "ivaizdis" ir panasiai. Is to, tingintiems skaityti straipsni ir mastyt savo galva labai lengva susidaryti ispudi, jog Megre prisipazino, kad Anastasija isgalvojo. Bet taip nera.
Zodziu, panika, mano manymu, si karta kilo be reikalo. Galim toliau ramiai gyventi...
Laimis Zmuida
-
- Posts: 13
- Joined: Fri 12 15, 2006, 9:09
- Location: Vilnius
- Contact:
Labas visiems
Perskaiciau as ta straipsni,labai keista kad V.Megre 15 metu visus tikines kad Anastasija yra , staiga ima ir tokioj grazioj formoj ir taip lengvai prisipazysta kad tai tik jo sukurtas literaturinis vaizdinys. Ta kaimo mergina jo sutikta kazkur sibire nesiskaito,nes ji matyt nera tokia fantastiska ir mistiska kaip Megre aprasytoji Anastasija.Bet dar keisciau yra tai kad toks genealus ,kaip dabar isaiskejo rasytojas,taip subtiliai suprantantis zmogaus proto psichologija, staiga taip atvirai, aisku grazioj formoj, prisipazysta kad melavo ir negali suprasti kad visi tie pasekejai kurie itikejo kad Anastasija egzistuoja, daugiau ar maziau bus soke ,pasijus apgauti ir nusivyle,pajus tustuma.Nes, as jau kazkur rasiau,geros idejos surinktos po Anastasijos literaturiniu vaizdiniu , kai pacios tokios asmenybes nera, tai ne tas pats kai kad ji pati egzistuotu su tokiom savybem. Straipsnyje ir zurnalistas labai palaikantis V.Megre idejas ir pats V.Megre graziai snekuciuojasi apie tai , kad jie uz Rusija ir uz Tai kad sis judejimas testusi, bet tarsi nesupranta kad butent siuo prisipazinimu jis kaip tik stabdo ir griauna si judejima. Nes jau jeigu melavai tai jau reikejo meluoti iki galo.Susidaro ispudis kad V.Megre toks ,,prostafilia'' kad sito nesupranta.Taip kad cia dar reikia issiaiskinti ar tai istikruju nera melas,kazkieno parasytas uz V.Megre. Ir ka apie tai sneka rusijos saite.Noretusi isgirsti ka apie tai kalba pats Megre, per kokia nors konferencija. Jeigu visdelto yra taip kaip straipsnije , tai man viskas kas parasyta knygose , svelniai tariant nublanko .Bet tai as pabandysiu issiaiskinti viska iki galo...
Perskaiciau as ta straipsni,labai keista kad V.Megre 15 metu visus tikines kad Anastasija yra , staiga ima ir tokioj grazioj formoj ir taip lengvai prisipazysta kad tai tik jo sukurtas literaturinis vaizdinys. Ta kaimo mergina jo sutikta kazkur sibire nesiskaito,nes ji matyt nera tokia fantastiska ir mistiska kaip Megre aprasytoji Anastasija.Bet dar keisciau yra tai kad toks genealus ,kaip dabar isaiskejo rasytojas,taip subtiliai suprantantis zmogaus proto psichologija, staiga taip atvirai, aisku grazioj formoj, prisipazysta kad melavo ir negali suprasti kad visi tie pasekejai kurie itikejo kad Anastasija egzistuoja, daugiau ar maziau bus soke ,pasijus apgauti ir nusivyle,pajus tustuma.Nes, as jau kazkur rasiau,geros idejos surinktos po Anastasijos literaturiniu vaizdiniu , kai pacios tokios asmenybes nera, tai ne tas pats kai kad ji pati egzistuotu su tokiom savybem. Straipsnyje ir zurnalistas labai palaikantis V.Megre idejas ir pats V.Megre graziai snekuciuojasi apie tai , kad jie uz Rusija ir uz Tai kad sis judejimas testusi, bet tarsi nesupranta kad butent siuo prisipazinimu jis kaip tik stabdo ir griauna si judejima. Nes jau jeigu melavai tai jau reikejo meluoti iki galo.Susidaro ispudis kad V.Megre toks ,,prostafilia'' kad sito nesupranta.Taip kad cia dar reikia issiaiskinti ar tai istikruju nera melas,kazkieno parasytas uz V.Megre. Ir ka apie tai sneka rusijos saite.Noretusi isgirsti ka apie tai kalba pats Megre, per kokia nors konferencija. Jeigu visdelto yra taip kaip straipsnije , tai man viskas kas parasyta knygose , svelniai tariant nublanko .Bet tai as pabandysiu issiaiskinti viska iki galo...
-
- Posts: 1564
- Joined: Sun 12 22, 2002, 13:34
Matai, Žilvinai, mano supratimu, Megre per konferencijas sąmoningai palaikė tą savo sukurtą įvaizdį. Dabar, matyt, jau atėjo laikas pasakyti visiems, kad tai - didžiąja dalimi sukurtas įvaizdis, ir nors pradžioje visiems tiems, kurie tikėjo (tame tarpe ir aš), kad viskas yra taip, kaip aprašyta knygose būna nemalonus šokas (natūralu, kai griūna tam tikros giliai įsitvirtinusios iliuzijos), bet po to viskas sustoja į savo vietas ir supranti, kad ištiesų tai esi tu pats, kuris nusprendi, kurios įdėjos tau tinka ir patinka, nesvarbu, kad jos perteiktos per išgalvotą istoriją. Juk Paulo Coelho Alchemikas nepraranda savo galios dėl to, kad Alchemikas tėra vaizduotės vaisius
Yra tik vienas Dievas ir jis yra visur
-
- Posts: 1564
- Joined: Sun 12 22, 2002, 13:34
Svarbiausia ką dabar suprantu, kad nepaisant to, kad Anastasija, matyt, yra vaizduotės vaisius, knygose perteiktos įdėjos mane veža ir aš toliau jomis gyvenu O labiausiai tai veža tas sąjūdis, tie žmonės, kurie nusiteikę sukurti pasaulį, kuriame gera gyventi visiems!
Yra tik vienas Dievas ir jis yra visur
-
- Posts: 711
- Joined: Thu 10 20, 2005, 2:40
- Location: ant kalno
Šiek tiek keista, kad po visų šių V.Megre knygelių, žmonės pradėjo abejoti. Greičiau čia abejojimas savo vidine darna, žmogaus, kaip Dievo vaiko paskirtimi. Šimtai šamanų, Himalajų jogų, vienuolių ir knygų apie jų gyvenimus, nekelia žmonėms abejonių, bet kažkodėl kažkas bando įpiršti neigiamą sėklą. Nieko, pragyvensim ir tai.
-
- Posts: 157
- Joined: Mon 01 22, 2007, 17:43
Sutinku. Tai tik sviesus fantaziju pasaulis. Niekad neskaiciau ti migre ir manau, kad nieko nepralosiau...Jiega wrote:O koks skirtumas
Tikėk tuo, kuo nori tikėti
Net ir galvojant, kad tai tik literato išmonė, vis vien daug gerų, šviesių minčių skaitant galima rasti.
Yra ir geresniu veikalu. O daugiausia grozio yra realybeje!
-
- Posts: 398
- Joined: Mon 07 25, 2005, 5:37
Atsakyma is kalusima ar yra Anastasija ar ne rasute Megre knygose
tuo tarpu toks posukis stiliumi - Anastasija isgalvota, tik vaizdinys
yra saunus posukis
vien ko vertas irodymas kad vaizdiniai veikia
paprastas verslininkas, geriantis rukantis, su seima nesutariantis
brukst is niekur parase knygele pripyle vaizdiniu
ir tie vaizdiniai veikia!!!
o kas bus jeigu as parasysiu knygele? )))))
be to va uponei dziaugsmas - nebereiks jam cia daugiau vargti - juk anastasijos nera
tuo tarpu toks posukis stiliumi - Anastasija isgalvota, tik vaizdinys
yra saunus posukis
vien ko vertas irodymas kad vaizdiniai veikia
paprastas verslininkas, geriantis rukantis, su seima nesutariantis
brukst is niekur parase knygele pripyle vaizdiniu
ir tie vaizdiniai veikia!!!
o kas bus jeigu as parasysiu knygele? )))))
be to va uponei dziaugsmas - nebereiks jam cia daugiau vargti - juk anastasijos nera
-
- Posts: 711
- Joined: Thu 10 20, 2005, 2:40
- Location: ant kalno
Manyčiau, kad oi nelengva su vaizdiniais kovoti! Todėl Gerb.Uponei dvigubai tiek darbo!
Apsižvalgykime aplinkui: nuo pat gimimo mus lydi kieno tai sukurti vaizdiniai ir simboliai. Jie taip giliai žmonėms įėję į pasąmonę, kad atrodo, kad taip ir turi būti. Jeigu tik bandoma minutėlei atsikvėti, žiūrėk vėl bombarduojama per masines informacijos priemones ar kompiuterinius žaidimus; galiausiai per chemija paskanintą maistą.
Savo gimto sklypo vizija yra realiausia iš visų primetamų. Savo sukurta meilės erdvė žada gražiausių svajų išsipildymą, nes joje atsiranda meilę kviečiantieji. Koks blogis gali išsilaikyti tokioje dirvoje? Analogiškai taip vadinamoms "piktžolėms", tokioje žemėje nieko kito nebelieka, kaip virsti gydomosiomis žolėmis;)
Apsižvalgykime aplinkui: nuo pat gimimo mus lydi kieno tai sukurti vaizdiniai ir simboliai. Jie taip giliai žmonėms įėję į pasąmonę, kad atrodo, kad taip ir turi būti. Jeigu tik bandoma minutėlei atsikvėti, žiūrėk vėl bombarduojama per masines informacijos priemones ar kompiuterinius žaidimus; galiausiai per chemija paskanintą maistą.
Savo gimto sklypo vizija yra realiausia iš visų primetamų. Savo sukurta meilės erdvė žada gražiausių svajų išsipildymą, nes joje atsiranda meilę kviečiantieji. Koks blogis gali išsilaikyti tokioje dirvoje? Analogiškai taip vadinamoms "piktžolėms", tokioje žemėje nieko kito nebelieka, kaip virsti gydomosiomis žolėmis;)
-
- Posts: 113
- Joined: Thu 10 12, 2006, 11:29
- Location: Klaipeda
Sveikuciai
Pirmas pajautimas po perskaitytos Aurimo zinutes buvo ne koks, tada perskaiciau straipsni ir viskas stojosi i savo vietas. Galiu nuraminti, as neskaitau saves fanatike, pasaulis man negriuva jei Anastasija ir isgalvota, taciau musu seima jau kuriasi sodyboje ir uz tai as dekinga Megre, jo knygos tik patvirtino tai, ka mes visi nuo uzgimimo turime savo sieloje - nora ir dideli poreiki kurti kartu su Tevu ar gamta. Nepavadinciau jo knygu ezoterine marmalyne, esu ju perskaiciusi tikrai nemazai, vienos is ju pakyledavo, kitas noredavosi mesti per peti ypac kai studijavau teologija, taciau Megre knygos tikrai realiai nuteikia prasmingam gyvenimui ir kurybai cia, savo zemeje kartu su visa seima.
Jei kas prisimena 4 knygoje berods, Anastasija sake jam, kad po kurio laiko zmones pamirs juos, o dabar ji tarsi valytoja nuvalo voratinklius nuo zmoniu sielu ir taip padeda prikelti Tevo ivaizdi zmonese. Anastasija visada prase zmones saugotis nuo jos kulto sukurimo, nes tai atitolina zmones nuo tiesos.
Tai tikrai sumanus jo zingsnis, pries kulto sukurima ir palaikyma, mes zmones patys turim vadovautis tik savo siela, o ne pulti daryti tik del to , kad kazkas taip pasake ar parase.
Tereikia paziureti kiek puikiu vaisiu dave sios knygos zmonijai ir dar puikesniu duos ateityje ... klausykim ka sako musu paciu siela ...
Dziaugiuosi kad man teko susipazinti su zmonemis, kurie realiai kuria grazia ir sviesia ateiti musu vaikams ir zemynai, te viskas bus i GERA
Pirmas pajautimas po perskaitytos Aurimo zinutes buvo ne koks, tada perskaiciau straipsni ir viskas stojosi i savo vietas. Galiu nuraminti, as neskaitau saves fanatike, pasaulis man negriuva jei Anastasija ir isgalvota, taciau musu seima jau kuriasi sodyboje ir uz tai as dekinga Megre, jo knygos tik patvirtino tai, ka mes visi nuo uzgimimo turime savo sieloje - nora ir dideli poreiki kurti kartu su Tevu ar gamta. Nepavadinciau jo knygu ezoterine marmalyne, esu ju perskaiciusi tikrai nemazai, vienos is ju pakyledavo, kitas noredavosi mesti per peti ypac kai studijavau teologija, taciau Megre knygos tikrai realiai nuteikia prasmingam gyvenimui ir kurybai cia, savo zemeje kartu su visa seima.
Jei kas prisimena 4 knygoje berods, Anastasija sake jam, kad po kurio laiko zmones pamirs juos, o dabar ji tarsi valytoja nuvalo voratinklius nuo zmoniu sielu ir taip padeda prikelti Tevo ivaizdi zmonese. Anastasija visada prase zmones saugotis nuo jos kulto sukurimo, nes tai atitolina zmones nuo tiesos.
Tai tikrai sumanus jo zingsnis, pries kulto sukurima ir palaikyma, mes zmones patys turim vadovautis tik savo siela, o ne pulti daryti tik del to , kad kazkas taip pasake ar parase.
Tereikia paziureti kiek puikiu vaisiu dave sios knygos zmonijai ir dar puikesniu duos ateityje ... klausykim ka sako musu paciu siela ...
Dziaugiuosi kad man teko susipazinti su zmonemis, kurie realiai kuria grazia ir sviesia ateiti musu vaikams ir zemynai, te viskas bus i GERA
-
- Posts: 675
- Joined: Mon 09 26, 2005, 8:58
- Location: Vilnius
Ei, Upone, žiū pavasaris, mesk tas agitacijas ir žodžių mūšius, varyk į sodybą - pats laikas daržus kurti. Kaip ten su Kurdiumovu, buvo liepta perskaityt, jei neskaitai - be reikalo, jis tau patiktų, šmaikščiai rašo - praktiškai be jokių "tryniau-pertryniau" ir mistikos, net ir nemėgstančiam kapstytis po žemę bus įdomu o gal ir tu norėtum savo knygą parašyti, pvz. "Kaip aš tryniau į miltus taip vadinamus anastasiečius"
upone rašo:
"Bet dauguma Anastasijos pasekėjų nesutiks su tokiais teiginiais, net jei juos išgirs iš pačio Megre lūpų. Už tokius "prisipažinimus" jie verčiau primuš Megre, negu patikės jo žodžiais "
ale, kaip tu, žalty, moki taip apversti, kad štai ims ir primuš (supraskit, tie sektantai dar ir mušasi, vansi pavojingi). va paskaitys koks "neposvyashchyonnyj v sutj dela" ir sušuks "bei zhidov, spasai Rosiju!" o sakai, rašyti nemoki - neapgausi, matosi, kad iš to duoną valgai
upone rašo:
"Bet dauguma Anastasijos pasekėjų nesutiks su tokiais teiginiais, net jei juos išgirs iš pačio Megre lūpų. Už tokius "prisipažinimus" jie verčiau primuš Megre, negu patikės jo žodžiais "
ale, kaip tu, žalty, moki taip apversti, kad štai ims ir primuš (supraskit, tie sektantai dar ir mušasi, vansi pavojingi). va paskaitys koks "neposvyashchyonnyj v sutj dela" ir sušuks "bei zhidov, spasai Rosiju!" o sakai, rašyti nemoki - neapgausi, matosi, kad iš to duoną valgai
-
- Posts: 58
- Joined: Thu 10 23, 2003, 14:10
- Location: Vilnius
- Contact:
A vat aš po kiek laiko dar kartą perskaičiau straipsnį ir mane labai nustebino, tai kad tos vietos, kur tarsi pripažystama, jog viskas išgalvota, tekstas yra pakreiptas ir išskirtas. Plius, totaliai neįsitenka į Megre atsakymo į prieš tai buvusio klausimo kontekstą. Ir netgi prieštarauja, prieš tai pasakytiems žodžiams. Kodėl? Mano nuomone, galimi 2 variantai:
1. Tiesiog toks formatavimas norint paryškinti faktą, kad tai pasaka.
2. Tai ne Megre žodžiai.
Taip, kad mąstykim savom galvom ir jauskim savo širdim.
1. Tiesiog toks formatavimas norint paryškinti faktą, kad tai pasaka.
2. Tai ne Megre žodžiai.
Taip, kad mąstykim savom galvom ir jauskim savo širdim.
...Kai prie krašto tu prieisi visko, naują pradžią atskleis mintis tavoji. Iš niekur atsirasi tu, su atspindėta savo siela ir svajone. Mano sūnau, tu begalinis, amžinas tu, tavyje tavo kuriančios svajonės...